ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Fredag!!!

Publicerad 2011-09-16 09:10:26 i Allmänt,



Fast i går var det torsdag jäklar vad tilltrampad, utskälld, mosad och utsketen jag blev. Det är nackdelen med att arbeta med andras barn, alla är inte nöjda jämt. När man då blir kräkt över, jag förstår att föräldern var både arg, besviken ochh lessen, MEN det vat INTE mitt FEL!!! JAG kan inte fatta den sortdens beslut, det gör vår platschef. Det talade jag om ett par gånger, men det hjälpte nog inte. ALLT var MITT fel!!! Tack för det, sa jag. Oftast älskar jag mitt jobb och oftast är föräldrarna väldigt trevliga och tacksamma över allt arbete vi lägger ner för deras barn, men ibland kan jag fundera på vad jag egentligen gör där... Tur jag har mina underbart stöttande kollegor!

Men, men, i dag är en ny dag och solen skiner. Har just gjort morgonpromenaden till&från fska/skola, startat en tvätt och ska nu göra mig ett litet lätt PilatesPass. Mer på schemat står tvättvikning och i em ska Mellan på fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela