ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

HerreGud!!!

Publicerad 2011-09-17 15:54:10 i Allmänt,

HerreGud vilken lång dag!!! Trodde kl var mycket mer när jag sa till Kottarna att det vad dax att plocka i ordning ute... När vi städat klart var kl BARA 15.30!!! Vad hittar vi på resten av em???

Fm tillbringades i badhuset med Mellan. 30 min Plaskis och 30 min i varmbassängen. Plaskis gick bra. Jag badade med som ett stöd i tillvaron. Nu känns det att han börjar vänja sig, han vet namnet på några i gr och vattenvanan tar sig med stormsteg. Bra beslut att bada i onsdags. När Plasis var slut gick vi förbi varmbassängen som var TOM!!! Vi tar ett dopp! Måste ju passa på när badandet ändå inget kostar ;) Bet 130 pix i onsdags för mig och Kottarna. Snåltarmen tittade ut! I varmbassängen fanns en liten söt vattenrutchkana och efter några åk åkte tom armpuffarna av. Vi var nog lika förvånade och stolta båda två!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela