ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lördagkväll... eller mer åt 17.30 hållet!!!

Publicerad 2011-09-03 17:31:22 i Allmänt,

Aptrött Liten badar. Vaknar man 5.10 och inte får sovamiddag är man trött så här dags. Mellan och jag har spelat lite UNO och Pappan och Stor spelar TV-spel... Nu badar Liten och jag datar.

Några bilder från dagen...

Morgonens spex-bild!!!


Stor & Liten och ett fat med kakao...












Nya stövlar och docka...






Chokladmarängtårat med Dinosar på...




Mitt lilla hjärta!!!


UNO!!!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2011-09-03 17:39:57

Som vanligt är jag kass på att ta kort på GÄSTERNA... Men ingen nämnd, ingen glömd: Tack alla för en jättetrevlig em :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela