ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Söndagkväll...

Publicerad 2011-09-18 20:05:25 i Allmänt,

Trött, trött, tröttast... Ont i ryggen, trötta fötter, axlarna är spända och sitter under öronen...

Fm tillbringades med att städa, em med Stor i stan. Först simskola, vilken vi var 40 min för TIDIGA till. Min tidsberäkning är katastrofal!!! Åka till återvinningen, handla, lämna kläder hos Jenny med pojkar tog inte alls så lång tid som jag beräknade. Så Stor tog ett långdopp i varmbassängen innan det var dax för simskola. Hon tar sig min LillaLutta! Snart, snart, snart simmar hon på riktigt. Sedan var det dans. Brukar sitta och kika och lyssna, de är bedårande söta, men i dag stängdes dörren och gardinerna drogs för. Mycket smussel, smussel och hemlighetsmakerier skedde där inne. 45 min senare kom det ut ett gäng varmrosiga och glada flickor, det hade smidits planer inför uppvisningen :)

Ikväll har det ätits äpplepaj med ByaFestPlaneringsFolket, trevligt.

Nu: Te och vetevärmare för att försöka få ner axlarna, VET att det är insidenten i torsdags som satt sig där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela