ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ha!!!

Publicerad 2012-02-21 15:18:59 i Allmänt,



Ibland har man bara tur!!! Hade på känn, eller rättare sagt: Var helt säger på att jag hade en klipptid på tis. nästa v. Men min vanliga OTUR så har vi APT just då, så jag skulle boka om, IDAG!!! DET var väll himmla tur då det visade sig att klipptiden var inte alls på tis NÄSTA vecka. Den var IDAG!!! Ruskigt dyrt det hade blivit att missa den!!! DET har jag gjort EN gång och egentligen borde jag vara LITE mer nog med mina bokade tider efter det, men inte! Men, men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela