ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Sov, människa! Sov!

Publicerad 2012-02-22 21:38:19 i Allmänt,

Snortrött är jag. Ömmamoder var här en sväng, tack! När hon åkt efter lunch däckade jag i soffan och hade lätt kunnat sitta där resten av dan. Men det går ju inte... Somnade nog en stund när StorKottarna såg på Bolibompa. Tack och lov att jag höll mig vaken under tandborstningen. På tal om tandborstning så gick tandläk.besöket med Stor idag riktigt bra. Inga hål, lite tandsten och återbesök om ett år för att kolla överbett. Nä, nu måste jag sova! I mon är det första besöket för 6åringarna på skolan. Kommer nog bli både spännande och nervöst. Inte minst för mig... Det är ju jag som ska hålla ordning på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela