ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tävling???

Publicerad 2012-02-05 20:14:45 i Allmänt,

Inte ofta jag gör det, när jag tänker efter har det nog aldrig hänt. Då är det väll verkligen på tiden??? Jag deltar i en tävling från den HÄR sidan. Så ofantligt mycket fint. Vill verkligen ha ALLT!!!
Så, vad innbär tävlingen då? Man sätter ihop sin dröm outfit... Lättare sagt än gjort när det som sagt var så mycket snyggt... Men jag gör ett försök! Tänker lite vårligt, men ändå varmt nog att ha nu, i typ -20...

Börjar uppifrån...



... under...


Blus...


...sjal...


...halsband...











...byxor...


...och på fötterna...


Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela