ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tråkblogg!!! Men...

Publicerad 2012-01-20 06:30:26 i Allmänt,



Hoppas, hoppas hoppas! Telia lovade att mob.en ska komma i gång i dag, och än så länge har de hållt vad de lovar. Så vi hoppas! Då, kanske då tror och hoppas jag att bloggen kommer blomma lite.

Annars tar vi det lugnt i dag. På radion varnar de om halkan, men vi måste in till stan och handla. Både kyl, frys och skafferi ekar tomma...

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-01-20 08:49:54

Jo jag funderar fram o tillbaka på om jag ska prova potta eller om jag ska köra toan direkt... finns ju insatser till toa också liksom och Linus hade aldrig potta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela