ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tisdag....

Publicerad 2009-08-11 09:43:16 i Allmänt,

Går på någon sorts andra andning och känner mig speedad som en iller.... Efter kl 03 har Mamman inte sovit alls!!! Då vaknade Z av att han höll på att drukna, byta blöja och tröja och bums ner i ny säng. Som alltid har jag svårt att somna om när jag blivit väck så jag hade nog precis slumrat till när L kommer knatandes med kudde under armen. -"Mamma jag är rädd att fladdelmössen ska komma in!" Kl var då 04.30. 05 ringer Ns klocka för tidigväckning och han går upp. EFTER TVÅ SNOZZ!!!! Kors i taket. L&Z är som två propellrar. 06 somnar L och sover gott till 08, Z& jag myser till kl 07, då ger jag upp att han ska somna om....

Gårdags kvällen tillbringades på trevligt Me&IParty hos VännenK. Alltid lika trevligt och alltid lika ruskigt god fika, köpt som hemma gjord, och ja, jag VET att man inte ska äta alla sorters ostar, men en liten bit när de är goda har nog ingen tagit skada av.... Mycket snygga kläder fanns det dessutom. Har bokat in mig på ett eget partty framåt hösten, då är ni välkomna mina vänner, åter kommer med mer info. när tid & datum är bokat....

Alla bilder nedan från: http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=363&tci=884









Men jag var ju inte där för att köpa utan för att K skulle få mer rabatt på sina kläder, ju fler gäster=mer rabatt till värdinnan. Fattar ni!!!! Inbjudan är allstå ingen inbjudan utan en kallelse.... Man ställer bara upp!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-11 22:03:49

är jag ledig så lovar jag att jag kommer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela