ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Julklappar.....

Publicerad 2009-11-05 15:56:35 i Allmänt,

Har faktiskt redan börjat stort med julklappsinköpen. "I tanken" är alla utom Knoddarnas klara.

Själv önskar jag mig ett Pandora armband... Hittade inga bättre bilder än på Tradera....


Lejla bakar! tror jag boken heter. VännenA hade bakat en jättegod kaka när jag var där sist och jag tror att receptet var ur boken. Hon hade även boken och sa att det var mycket smaskens i den...


Jag önskar mig också en rosa flanellpyjamas från Lindex, men den hittar jag ingen bild på alls.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela