ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Måndag....

Publicerad 2009-11-23 17:55:31 i Allmänt,

Eftersom jag inte kan lägga in den direkt får ni en länk till låten A sjöng på Bäbis dop igår...
http://www.youtube.com/watch?v=3SGYwQw2LQw

Jag hade ju bestämt mig för att inte gråta, men gick det??? Inte!!! Tack A för att du sjöng för oss, det var guld!!!
Roligt att se så många nära och kära ansikten. Trötta var vi allihop när vi kom hem, Z&L bums i säng, vi andra pausade lite i soffan, sedan var det läggdax för oss med. En mycket bra dag, mycket tackvare våra kära familjer som ställer upp i ur och skur. Tack, i tanken bjuder jag er på en långsemester till nått varmt land, det är ni/vi värda.

Dagen varit lugn. N hemma för förkylning & tandvärk. Han kastade sig i väg till tandläk. igår innan dopet och fick en påbörjad rotfyllning på kuppen. I em har vi varit inne på BVC så StorKnoddarna fått sina sprutor. "Banputa" säger Z, eftersom det bara var barnen som fick. Z fick sin först, tyckte det var bäst eftersom han inte riktigt visste vad som väntade. Det gick jättebra, han tittade stort på sköterskan och sedan på benet där hon stack. Inte ett ljud. Sedan var det L. Hon gjorde som hon blivit lovad att få göra: skrek så högt hon kunde. -"Men jag slog ingen." och det var löftet. Hon fick skrika så högt hon kunde bara hon inte slog någon. Nästa dos 14 dec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela