ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Hej och hå...

Publicerad 2011-12-22 15:41:08 i Allmänt,

Har nu på bara 5 min blivit upp ringd av, två mycket trevliga killar, från Schenker. Den förste, en chafför, ville bara tala om att han var på väg till oss för att hämta lev. mot Stockholm... Va??? Näe??? Du skämtar??? Nej, allt var som det skulle. Han hade fått order om att hämta ett paket, 1 kg, som skule till Stockholm. Han hade alla mina uppgifter och var nu på väg. När jag förklarade att: Nej, det är VI som ska få ett paket i mon före kl 10 så bad han så mycket om ursäkt och sa att han skulle kolla med sin chef och se vad det var. Ett par min senare ringer hans chef. Jag talar om att Nej, jag har inget paket att skicka, bara försenade julkort, så gick han i taket. Inte för att jag inte hade något paket utan för att Stor&Liten vänt på orden... Det var visst inte första gången. -Best. inte av dem, det BARA krånglar, sa han. Jo tack, jag märker det, sa jag. Best julklappar i slutet av nov och har fortfarande inte fått allt. Det är det som ska komma express i mon... Mycket tid, energi och faktiskt lite pengar för allt ringande har gått åt till att fixa med allt strul... Nästa gång handlar vi INTE på Stor&Liten, även om de har mycket trevligt folk på kundservicen...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-12-22 20:45:22

Hoppas att julklapparna kommer i morgon!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela