ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Nähe!

Publicerad 2012-02-26 19:59:12 i Allmänt,

Hade jag fått som jag ville hade jag hunnit baka lite Opaisar med, men så blir det inte. Dagen idag har gått i ett, ändå blev Me&Ipartyt inställt, gruff gruff. Men, men sjuka barn går före allt. Så fm tillbringades i kyrkan. Barnen sjöng så vackert och Stor har äntligen fått sin Barnens Bibel. På väg hem hoppade vi in på Coop och köpte bröd och grillmat, den strålande solen måste utnyttjas då vi inte var ute nått igår. Så hem! Grilla! Mannen snickrade inne så vi höll oss ute så länge det gick. Efter maten kom Stors kompis Axel för att leka. Mellan förstod inte alla varför inte han dög längre... Nu har hamrandet tystnat och Kottarna sover... Hoppar jag över Kontoret skulle jag kunna baka... Näää! Får bli soppa utan bröd i mon.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2012-02-26 21:45:35

Nytt party bokat den 12 mars kl. 18.30 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela