ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ca 20....

Publicerad 2009-08-31 14:06:53 i Allmänt,

stycken är ni som regelbundet läser vad jag skriver.... Om ni undrat!!!

Helt slut är jag, svettas och andfådd som en flodhäst. Funderar på om jag verkligen tog min blottrycksmed. i morse. I hop med järn & multivitaminer blir det en liten hög, så jag skulle lätt kunna missa någon.....
Var hos Barnmorskan på sista inbokade mötet på fm. Hade en bunt med prover som skulle tas och hade ju som sagt INTE bokat tid på labb så vid 9 gav jag mig i väg hemmifrån. Tur var väll det!!! 10.15 var jag klar och färdigt på labb, bara att gå och sätta mig och fortsätta vänta på MVC. Barnmorskan tyckte jag skulle börja packa redan nu, ifall ifall ifall ifall det drar i gång... Fast det tror jag inte, känns inte så.... Efter MVC tog jag mig en tur till stan, bokaffären och leta danstossor till Z. När jag var klar med de ärendena och satte mig i bilen kändes det som om det kanske inte var så dum ide att åka hem och packa trotts allt.

Vet ni vad ett "Uss klas" är??? Det visste inte jag heller förrän i går. Gick ju och lade mig tillsammans med Z för att vila en stund innan ÖmmaModer kom, och då hade vi ett Uss Klas. Ett Puss Kalas innan vi somnade....

Nej, nu ska jag gå och hälla i mig en liter vatten och sedan har jag lovat Z att vi ska leka på bilmattan...

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-09-01 20:36:37

Jag är en av de 20..... Lycka till nu... för den stora dagen närmar sig väl med stormsteg kan jag tro.... kramis till hela familjen...

Postat av: Mia och Jakob

Publicerad 2009-09-03 16:22:35

Grattis, grattis till nya familjemedlemmen!(Mormor/barnens farmor har skvallrat)

Hoppas ni alla mår bra!

Postat av: karro

Publicerad 2009-09-03 19:07:50

Nä men!! GRATTIS!! Jag kände på mig att det kommit en liten. Skulle bara logga in och fråga också fick jag det bekräftat. Lilla L lyste upp som en sol när hon fick veta att stora Lfått en bebis! Ta hand om er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela