ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Jo.....

Publicerad 2009-08-12 16:01:40 i Allmänt,

jag kom ur mina mysbrallor och ner i ett par hyffsat snygga jeans. Tog mig sedan till näst närmaste stad för lite handling. IBLAND behöver jag lite ny luft under vingarna och ibland bara komma ut och se lite folk. Sedan är det ibland även skönt att åka någonstans där man är lite annonym. Jo, jag VET att de flesta frågar hur jag mår för att de bryr sig någorlunda, men jag orkar inte alltid svara. Än så länge ingen som tagit illa upp hoppas jag, för det är verkligen inte min mening. Men, nu är jag tilbaka i mysbrallan!!! Maten står och värmer sig i bilen för jag tänkte inte alls på hur jag packade när jag packade ner allt i kassar, så nu finns det bara tunga kassar med allt hullerombuller, så de får snällt vänta på att N kommer hem och bär in dem oavsett vad de innehåller. Köpte hon någon glass tänker ni nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela