ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vc O....

Publicerad 2009-12-16 10:31:30 i Allmänt,

Pratade med VC om Zs axel, och de sa att de inte alls tänkte röntka han om de inte misstänkte att något var brutet, och det tror inte jag heller att det är. Han har inte ont hela tiden och han använder armen när han leker. Vc sköterskan trodde att det var en illa sträckning och tyckte vi skulle avvakta ett par dagar till. Går det inte över eller blir värre ska jag söka igen.....

Jag skulle inte säga att det vräker ner, men snöar gör det. Skönt att N fick tummen till att sätta på vinterdäcken, I GÅR!!!! Nu har han bara att ställa in uteleksakerna, som L städat i hop så fint, oh ställa in dem i garage. Det roliga är att det var HAN som skällde på HENNE om att sakerna blir förstörda om de står ute i vinter....

Bäbis sover i sin sitter.... På dagens agenda står lite julgodistillverkning, inget avanserat alls. Det som jag inte gjort förut är Lejlas Rocky Roud. Blir de bra kanske det finna till provsmakning.....

Äntligen, äntligen var det leksaksamling på Ls avdelning. Förra gången det var var vi ju hemma och sjuka och sedan flyttade de fram den här samlingen med TVÅ veckor. Som hon väntat. Hemligapåsen var packad med skrinet hon fick på Liseberg och med små bollar hon tillverkat av glitterpipränsare. Först var Z också väldigt inne på att han också minsann skulle ha med sig något till sin samnling. Han packade sin Hemligapåse med en tiger med tillhörnde unge. Men när vi kom fram till fska var tigrarna så busiga så de fick lov att stanna i bilen. Orsaken var nog att han tyckte att L skulle bära hans påse och när hon inte gjorde det så fick det vara, så viktigt var det...

Ska under dagen försöka mig på att lägga in lite bilder i "min" dator, ska bara se om jag hittar vart kabeln ska in....

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-12-16 23:30:19

Skönt att de inte trodde det var så farligt med axeln. tänk om det inte vore så kallt när det kommit lite snö vore nog kul nu attkunn vara ute iden o leka Ha det så bra hoppas godiset lyckas skall åka o handla lite grädde så får vi se vad det blir här sen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela