ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Onsdag.....

Publicerad 2009-10-14 15:08:16 i Allmänt,

Det är inte det att jag inte älskar min lilla familj, det gör jag. Men efter en helg och tre sjukdagar börjar jag lite lätt tröttna på dem..... Eller kanske inte just på dem, det är att jag saknar lite rutiner. Det blir lätt lite hipp soom happ när alla är hemma och ingenting blir ordentligt gjort. Men nu är alla hyffsat friska så i morgon är det jobb och fska som gäller....

Var med L på BVC i går för att väga och mäta BäbisA, över 3400 och 52 lång, hon växer så det knakar LillaLuttan...

På kvällen var det föräldramöte i jympasalen, Barnolycksfall. mycke intressant, men inget nytt. Lite sårskador, klämskador, förgiftningar och annat togs upp. Han var lätt att lyssna på han som pratade....

Har drabbats av lite lätt ångest, ångest över mina vänner. Känner att jag inte tagit hand om dem som jag borde på sista tiden.... Hmm, måste ta tag i det....

Nä, nu måste jag ta tag i det jag skulle göra nere i källaren, nämligen leta upp vinterkläderna. Vi ska nämligen på MörkerVandring med Z avdelning i mon, och iaf igår kväll var det vinterkallt här. Mössa och vantar på!!!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-14 18:33:47

Kallt här med... har varit ute flera timmar idag, men nu var det vantar å vinterjacka som gällde för att man inte ska frysa..... Men idag har vi i alla fall haft lite sol vilket behövs i mörkret... Nu ska jag surfa runt lite mer innan jag kikar på bönderna på tv... Ha det gott! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela