ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Kameran.....

Publicerad 2009-09-23 17:14:05 i Allmänt,

Används den inte hus nr 8??? Svar: Inte så fasa mycket just nu....

Dagen har innehållt besiktning av bilen, postande av brev till F-Kassan och inköp av en stycket napp.... Var ju på BVC i går och frågade om jag kunde ge Bäbis lite tillägg nattetid för att minimera antalet gnöl per natt. Det tyckte ju inte BVC då hon gick upp så pass bra i vikt på bara Mammamaten, utan de tyckte att vi istället kunde testa lite napp. Då varken L el Z tagit napp var jag lite skeptisk. Men funkar det är det värt att testa. Av rent egoistiska skäl: jag måste få sova!!!

På em kom ÖmmaModer och underhöll, annars har vi mest bara dragit omkring och inte gjort nått.

Morgondagen bjuder på en tur till "Mammans jobb", L har bett om att få visa upp Bäbis sedan långt innan hon föddes och i morgon är det dax. Fick ett rosa sött kort från kollegorna tidigare i veckan. Vi Tackar för tanken!!!!

På fredag är det en tur till Ns päron som står på agendan....
Lördag är det Dansen och Barnfesten på badhuset, söndag ska det städas och på måndag drar alvaret igång....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-23 23:24:21

Jag ser fram mot fredagen alltid roligt med besök från er tänk om alla förstod vad det är värdefullt när man går hemma själva bara en liten stund är värd guld

Postat av: karro

Publicerad 2009-09-24 17:10:52

fortsätter att följa hus nr 8 här. Nu är vi inne i förkylningsträsket. Iaf jag. Hoppas vi snart är så pass "smittfria" så vi kan hälsa på och titta på lilla A.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela