ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Julklappar!

Publicerad 2011-11-22 06:07:11 i Allmänt,

Missade att tala om att NU är nästan julklapparna till Kottarna klara. Skickade en best. till Stor&Liten , IKEAresan är inplanerad och idag MÅSTE jag ringa på piano nr2. SEdan är det bara Far-&Morföräldrar och Mannen kvar. OCH mina söta kollegor! Blir inget stort och inget dyrt men jag vill hitta nått som är DOM. Tips mottages tacksamt ;) Igår kom de med en "plan" som verkligen var till min fördel, tack snällasöta vänner.

Planen idag: Att fixa lite med Adventslampor...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-11-22 21:18:42

Är ledsen att göra dig besviken, men det kan vara så illa att vi har APT på onsdag...och så har vi inte så få barn på onsdag som vi trodde....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela