ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vi börjar om....

Publicerad 2011-11-10 17:00:52 i Allmänt,

... fast med Stor. 54 timmar senare!  Hon klade på ont i magen när jag hämtade hennefrån skolan, men -Jag skojade bara! när hon kom på att då skulle inte kompisen få följa med. Vi kom hem, de gick ner på Stors rum och jag fixade en tvätt. Sen kom hon: -Jag har ont i magen! Ringde kompisens mamma som tog med Mellan, som följt med dem hem, och kom och hämtade. Vi satte oss i soffan och mycket mer än så blev inte gjort...  10 minuter senare åt hon ett äpple och är pigg som en mört :) Men än är det inte över...

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2011-11-10 17:34:20

Usch, Krya på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela