ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Detta var vad jag såg...

Publicerad 2011-10-12 06:05:08 i Allmänt,



...när jag tittade mig i spegeln... Efter en natt med tankar som snurrar, barn som sprattlar och katter som tror det är OK att leka med mina fötter kl 03... Efter gårdagens bravader blir det ev ett extramöte i dag, tänk på mig runt 18. Ev stora förändringar i livet... Blir med all sanolikhet (heter det så???) inget mer bloggande idag...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-17 15:40:25

Haha, va du är rolig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela