ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

HöstStrorm... Del 2 !!!

Publicerad 2011-10-05 05:59:23 i Allmänt,



Hu, vad det blåser... Fortfarande!!!

Annars har natten iaf varit lugn. Alla sovit. Mellan vaknade till strax innan 5.30 men det var bara att stoppa om och ta ut katterna så somnade han om. Stor och jag avslutade en mysig kväll med lite soffhäng efter simskolan, vi tittade på Halv8. Simskolan hade gått bra, medans hon simmade hos sig tog jag ett par varv i varmbassängen som nästan var tom. Bara två grabbar som hade soännande disskusioner i ett hörn och en äldre dam som vattenjympade i sin ensamhet. Så jag passade på att simma i 30 jag med :)

Nu laddar jag för jobb med MASSA kaffe!!! Har inte riktigt bestämt om det är MysbralleOnsdag i dag... Det är det helt klart MysbralleTorsdag i mon iaf, för då är det ute fm tillsammans med resten äv förskolan... Får flura lite på det... Båda paren är iaf rena så alt finns :)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela