ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bläsch!!!

Publicerad 2012-03-13 20:42:12 i Allmänt,



Var hos den mycket trevlige och nogranne sjukgymnasten idag igen. Han knådade, värmde och undersökte. Han gick även igenom ett avslappningsprogram och sa: -Sen kan du få lite ont i nacke/axlar alt huvudvärk! LITE??? HerreJävlar vad ont det gör!!! Så nu är jag inte bara yr, nu har jag värk med! Tack! Verkligen! Nä, jag ska väll inte gnälla, han sa även att det är kroppens sätt att protestera, protestera mot att jag protesterar mot att vara spänd som en fiolsträng längre. Fick med avslappnings-& mindfulnesövningar och en ny tid nästa v. med hem.

Hemma Är det hostig med tillhörande feber nu med. Mellan har ju astmahostat sen natten till mån och nu har även febern gjort sällskap. Tack ÖmmaModer som förbarmade sig över han i dag. Han var ÖVERlycklig över att fått vara med Mormor på jobb. Tack!

Kommentarer

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Publicerad 2012-03-15 20:30:28

Hoppas värken lägger sig snart och att "mellan" piggar på sig.



Kul att du är med och tävlar i min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela