ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Medveten bloggpaus...

Publicerad 2012-03-08 09:47:18 i Allmänt,

Tack SötasteÅsa som hämtar och kör mina barn till skola/fska, och även körde hem mig efter att hon fångade upp mig i trappan på förskolan i början av veckan, blev liiite mycket att både klä på-ge frukost-få ut genom dörren OCH promenera till skola/fska, blir tårögd av tacksamhet bara jag tänker på dig <3 Tack ÖmmaModer som förbarmar sig över yrdotter, bjuder på god mat och vårkänslor. Tack MorbrorJocke som hämtar barnen så de äntligen får en kortdag på fska/fritids, och Tack Mannen! För att du står ut med en yr, trött och illamående liten fru <3 Illamåendet lättar ibland och inte lika konstant lika yr HELA TIDEN, nu är det mer att det kommer och går :/ Trappor och lutande umder lag är vidrigt! Så: att sätta mig bakom ratten finns inte i tanken än. Kl 8.30 i mon kommer ÖmmaModer och kör mig till läk. för återbesök.

Mellan har i natt sovit med NYA GosigaKudden! Men undrade lite frågande varför de gammla kuddARNA fortfarande var i tvätten? Mmm, jag kommer ju inte ner till tvättstugan du vet, gubben! -Just det! Då ska jag be Stor visa mig så kan JAG tvätta åt dig! ( Får nog börja fundera på det här med arbetsfördelningen här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela