ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vad var det jag skulle göra???

Publicerad 2012-03-02 09:36:10 i Allmänt,

Mår faktiskt aningens bättre idag. Fortfarande konstant massivtåksjukeillamående men yrandet är inte så konstant utan kommer mer i intervaller.

 Går här och har en känsla av att det var nått jag skulle göra! Det är ju inte så att jag de senaste dagarna bokat in något och i kalendern är det tomt sånär på det jag redan avbokat, och det är nu DUBBELkollat så att det verkligen ÄR avbokat... Något jag ändå tänkte göra när jag ändå bara sitter här och inte kommer på vad det VAR jag skulle göra var att fixa håret, eftersom jag ändå MÅSTE duscha! Plockar fram färgkartongerna och blir stående... En-två par handskar, en-två efterbahandlingsmedel, en-två flaskor som färgen ska blandas med, EN tub med färg??? I en av kartongerna finns det ingen färg! Bha! Ringde SötaAnna på LA , självklart får jag byta, med DET lär ju inte hände den här veckan (Vågar inte ens tänka på att sätta mig bakom ratten än :(  

Näpp... Duscha måste jag iaf göra...

Kommentarer

Postat av: amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Publicerad 2012-03-02 10:41:47

Hittade just hit & tänkte lämna ett spår efter mig och min unga mammablogg! kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela