ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vilken dag...

Publicerad 2012-03-17 11:40:22 i Allmänt,

Innan kl ens var 11 hade vi gråtit alla 4a... Bra gjort Mamman, verkligen... Fikan står fortfarande kvar på bordet... Ingen disk ens inställd i diskmaskinen... Förutom MIN kaffemugg... De är snart 5 och 7,5... Ställer jag för höga krav? Att öppna luckan? Ställa in sitt glas? Är jag för hård när jag tycker att de ska veta var stövlar rep mössa ska vara efter att man klätt av sig när man varit ute? När ska jag sluta behöva påminna? Hur länge ska man behöva påminna om att man faktiskt måste KLÄ PÅ sig för att gå ut? Det här med att leva i nuet kanske vore nått att ta tag i på riktigt??? Ringde för att få lite hjälp med det... De har kötid på TVÅ till TRE månader... Just det! Har jag sagt att det inte var kristaller i örat??? Det var stressrelaterad yrsel... Sjukskriven till sista mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela