ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ruta ett...

Publicerad 2014-12-04 20:12:04 i Allmänt,

I februari nästa år är det tre år sedan jag gick i väggen, med dunder och brak.  Säckade ihop på jobbet och skrämde slag på både kollega och barn. I ilfart till sjukhus där de uteslöt hjärnblödning men konstrade kristallsjukan. Skickades till en sjukgymnast med orden: Det löser han på 15. Väl hos sjukgymnasten tittar han på mig och skakar på huvudet... Detta är INTE kristaller, jag kan inte hjälpa dig! Där rasade min värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela