ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Som ny....

Publicerad 2009-04-29 19:51:40 i Allmänt,

är vår dator, tänk vad ett litet vårstäd kan göra susen på en seg gammal skrutt....

Hinner egentligen inte sitta här alls, mycket ska göras, färs stekas, kläder packas, tvätt hängas och prislista till morgondagens korvförsäljning. Hur hamnade jag mitt i detta??? Var hos MVC i går, hon tyckte jag skulle omvärdera mitt beslut om att jobba tills skolan börjar efter sommarlovet, en anande hög puls samt blodtryck skymtade i horisonten.... Jag kör på så länge det går, blir det inte värre funkar det. Tänk att det tog nästan 30 år innan jag började ana mina begränsningar. Men även jag ska väll mogna någon gång som min kära BonusSyster en gång sa.

Nä, nu ska jag skriva prislista!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela