ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bättre....

Publicerad 2009-08-10 12:46:27 i Allmänt,

fick lite gjort, ätit en skål fil med musli. kom på att jag glömt ringa sjukgymnasten om TNSadaptern så det får bli i mon, de har bara teletid på fm.

LillaJ har ringt och bokat in ett extrastyrelsemöte på torsdag....

Hittade lite bilder i från helgens glasssande i solen i kameran. Men, nu har det hänt, det vi alla väntat på. NU när sommaren snart är till ända.... Z har fått brännskador!!! Ingen höggrad på någotvis, men han är dock väldigt röd, mest på ryggen och axlarna. Jag smörjade ju in dem... eller??? Jo, det gjorde jag!!! Fast BARA med spf 30. Så i dag har han långärmmat, tur att det är svalare.....


-Vi har somnat.....


-Ta mig om du kaaaaan.....


L fotat själv!!!


-Jag trivs bättre här....  Z kan sitta i timmar!!!!


-MIN åcka!!!


Fika!!!! I bakgrunden syns borgen....


Några få ärtskidor bland ogräset hittade vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela