ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Ingen bra fm.....

Publicerad 2009-08-10 09:44:10 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle göra lite nytta när jag lämnat Knoddarna, typ bädda och starta tvätten, men jag orkar inte.....
Annars har helgen varit lugn, mest bra hängt i trädgården. L&Z var med Mormor&P och plockade svamp och blåbär i går em och under tiden sov jag en stund på en filt under parasollet..... Tidigt läggning av både Mamma & trötta barn på kvällen, men jag är snortrött ändå.
Pratade med min SötaBarnmorska på morgonen ang läk.besöket på Ante i fredags, hon läste högt ur min journal och han hade skrivit att snittet blir ca 7 dagar innan beräknad datum. Visst, jag VET att ju längre LilleKnodde får vara kvar i magen dessto bättre, MEN det finns ett liv bredvid att vara gravid när man redan har två bar och sedan måste jag ju orka med livet EFTER grav.en också. Har en tid på MVC på ons. nästa v. Då har jag kommit in i v. 35....

Grattis Grattis VännenA som fick en liten kille i onsdags förra veckan!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela