ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

I mon....

Publicerad 2009-12-15 14:18:53 i Allmänt,

Har ringt VC gällande Zs onda axel båda i går och i dag. Men eftersom jag inte ställer kl för att gå upp extra tidigt för att ringa finns det inga tider kvar när jag får tag på dom. -"Var vänlig återkom i mon eller hör av er till jouren om det blir värre." I mon ställer jag kl på 06 för att få en tid....

Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2009-12-15 18:25:40

Vilken vårdcentral har du? Vi har mösseberg och jag brukar ringa på kvällen/natten för då hamnar jag först i uppringningskön ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela