ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Jag finner inte ord....

Publicerad 2009-12-04 15:38:31 i Allmänt,

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6237503.ab

Fredag... igen!!!! Min vecka består bara av måndagar och fredagar. Vart de andra dagarna tar vägen vet jag inte....

Bäbis har varit på 3 mån kollen. TVÅ sprutor blev det. En i varje lår. LillaLuttan, ont ont ont gjorde det.Superbra BVCsköterska har vi. Lätt att prata med och är alltid gò & gla! Efter BVC åkte vi till en av stadens matvaruaffärer, för på torsdagshandlingen missades det att inköpa bröd, av allt att glömma!!!! Hem och vila. Bäbis feber & hängig efter sprutor...... Sov gott i sin sitter....



Försökte mig på lite mer fotande på kvällen, det ska ju tas julkort i juletider, men det bidde inte så bra. 100 kort tagna och INGET blev bra. Vad gör jag för fel??? I mon ska det julstökas så då kanske, kanske....

Efter gårdagens sovande hade Bäbis vaken natt. Även vaken fm då vi idag varit hos ÖmmaModer för protokoll skrivning med lunch. Tack, det var gott!!! Med oss hem fick vi även en mindre säck med älgkött, ligger gott i frysen....

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-12-04 23:06:45

Stackars liten behöva bli stucken flera gånger men hon är så söt så jag längtar efter att få krama om henne riktigt längtar även efter er andra så nu får ni snart komma hithoppas jag ni får tid snart,kramar i massor till er alla.

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-05 17:13:26

stackars liten A, hoppas hon blir bättre snart då. Hopaps vi kan ses snart, jag börjar bli såpass bra så kanske kan HÅLLA bebis snart igen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela