ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Egentligen....

Publicerad 2009-02-17 14:44:37 i Allmänt,

borde jag hänga tvätt, eller det finns mycket som egentligen BORDE göras, fast just nu har jag kommit in i en fas där jag inte får NÅGONTING gjort.... Det är lite frustrerande, men vis av erfarenhet så vet jag att det brukar gå över, det gäller bara att vänta ut den....

I dag hade vi en liten prao på skolan, en kille från år 8 som inte alls ville vara där, han blommade på rasterna där han lärde våra 3or spela rugby, annars satt han mest i soffan och var trött....  På barnen själva märktes det att det har varit sportlov, varje lektion var som att gå in i ett jätte POFF!! Sedan kom vi ut på andra sidan alldeless tagna och svettiga.

Kalaset i söndags var trevligt med mycket god mat. Sorgligt nog visade sig L inte från sin bästa sida. Eftersom vi var hos Mormor trodde hon att hon kunde uppföra sig som hon gör när hon är där själv, men inte när jag är med. Efter tre "håll-i-armmen" var det dax att åka hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela