ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Långt i mellan.....

Publicerad 2009-02-12 17:15:54 i Allmänt,

gångerna blir det..... Barnen hyffsat friska. De var hemma med Farmor&Farfar i måndags, och tur var väll det för när jag kom hem på em hade L 39,4 i feber, hemma med Farmor&Farfar även tisdag, jag tackar från djupet av mitt hjärta!!!! Piggare så i onsdags var det dax för fska för Z och L följde som lovat med mig till jobbet. Men hon hade ingen bra dag, trött och gnälli, "blyget" släppte inte förrän vid 13 och då var det nästan dax att åka hem. Hon sov en timma i bilen medans vi åkte och jag hämtade Z som fått sin första medalj för väl genomfört "G*****eLopp".  I dag är de också hemma men mer för att N är hemma och snuvig.

I går kväll blev jag riktigt "pamprad", väl rengjort och insmörjt ansikte, med snygg bas och annat läckert. Det var så många små söta flaskor och tuber att jag blev alldeless kär. Fast smakar det så kostar det vill jag lova!

Mycket har sagts och gjorts det sista men jag hittar ingen insp. idag. Återkommer om ett par dagar, kanske bättre skrivlusta i helgen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela