ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

20.00....

Publicerad 2009-01-27 17:03:33 i Allmänt,

Eftersom jag var så ruskigt trött igår gick jag faktiskt och la mig redan kl 20, somnade som en stock och sov till 04, den tiden jag oftast vaknar av mig själv alltså... Eftersom N inte har ont av ljud när han sover erbjöd han sig att sova med L, jag erbjöd glatt STORAsängen och att jag skulle ta Ls 90säng. Men inte!! L skulle sova i sin säng, och snäll som han är, pappan hon har runt lillfingret så gick han med på det. Så! L&N har sovit i hennes rum och jag i den STORA sängen, själv!!!! Annars har dagen varit seg, känns som om jag går och väntar på att nått ska bryta ut. Kan man få flunsan fast man tagit sprutan???

Nu ska jag piffa till mig inför styrelse mötet. Det ska bli ett spännande möte minsann.....
Hoppas MammaP har fixat gott fika.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela