ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Update.....

Publicerad 2009-07-23 10:30:24 i Allmänt,

Z har kissat på pottan IGEN, alltså andra gången IDAG!!!!

Magen.....
http://wwwc.aftonbladet.se/foraldrar/grafik/0209/24graviditet/graviditet.html
Hm... vägde mig i söndags, vilket inte hör till vanligheten eftersom vågen lätt sätter sig i hjärnan på mig, men har gått upp 4,5 kg sedan Luciahelgen då jag var på jouren för halsfluss, och då hade jag gått ner mer än fem kilo sedan gången där innan.... Undrar om det är gott med grädde i stället för mjölk till blåbärskrämen jag kokat till lunch???

Kommentarer

Postat av: annettanplättan

Publicerad 2009-07-25 22:06:22

Kul att läsa din blogg! Orkar ni ta er häråt nån dag så är ni välkomna. Ska upp och fira Lottas födelsedag imon, men det blir väl bara tid till det.... Kommer jag på nåt bra recept för viktuppgång hör jag av mej, har hittills inte hittat nåt :-) Är tillbaks i ursprungsläge till allas förtret, (listan kan göras lång över dom som hoppades att jag iaf kunde bli lite fet)

ha de gott, Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela