ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Fredag....

Publicerad 2009-06-05 10:01:08 i Allmänt,


Satt vid dator i går em och skrotade, hittade en sida med söta Inbjudningkort, best. och klara, kommer förhoppningsvis i slutet på ästa vecka. Bara att sätta upp på kompisarnas hyllor på fska. Blev lite dyrare än att köpa och skriva egna, men just nu är det värt det, finns inte en chans att jag ska orka flänga runt på stan för att leta kort med Piratmotiv.

Likt Jesus uppstigen ur graven har vår älskade Tvättmaskin återuppstått i från de döda. N klappade lite på den med sina magiska händer och Vips, så fungerar den. Vi anar att det var Pumpen eftersom den inte tömde ur vattnet. Så nu ska jag hänga en liten tvätt, inne eftersom det regnar, sedan parkera mig i soffan med virknål & garn i högsta hugg, jag räknar inte med att det ska bli bra, men det är nått att göra i stället för att läsa el se på TV.

Återkommer när inspirationen återvänder, blir väl kanse om ett par dagar....

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2009-06-06 00:31:38

Vad kul att du virkar vad skall det bli för fint? Kanske synd att jag börjat på filten det kanske du gjort själv ,hoppas att ni mår bra och att du orkar med de små vildarna som ju är jättegoda men jag fårstår att det kan vara fullt upp ibland men du får gärna höra av dej om du behöver lite hjälp.

Postat av: Nettanplättan!

Publicerad 2009-06-07 14:42:43

Snygga inbjudningar, det blir ju en kanonfest! kom på att de skattjakter jag hade kom från www.goodies.nu gå in där och kika lite. Hör av mej så fort jag åker uppåt!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela