ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Pust....

Publicerad 2009-06-04 09:35:03 i Allmänt,

Knoddarnas lediga dag i går tog knäcken på mig, inte det att de var särskilt besväliga, det är de nästan aldrig. Men det ska fixsas mellanmål och lunch och det ska underhållas och donas. Tack och lov att ÖmmaModer var här annars hade jag brutit i hop redan INNAN lunch. Så, av erfarenheten rikare vet jag att det blir ingen mer ledig dag den närmaste framtiden, OM jag nu mirakulöst inte skulle bli brutalt bättre. Så på dagens agenda står: INGENTING!! Hade tänk att åka in till biblioteket, men det kan vänta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela