ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vänta lite nu....

Publicerad 2009-06-06 09:32:54 i Allmänt,

bara för att jag virkar betyder det inte att jag förväntar mig att det blir bra, jag ser det ENBART som sysselsättning!!!! Men en filt blir det eftersom jag bara kan stolpar, eller vad det heter. En röd/orange/rosa historia, och nej!! jag vet INTE om det blir en tej el. kille, färgerna valdes enbart för att jag tycker om dem och för att L kan ha den till dockvagnen/sängen om den skulle bli så anskrämlig att jag inte vill visa upp den bland publicko.

Tvättmaskinen dundrar i bakgrunden, peppar peppar, än levr den, men det är alltid lika spännande. Ska den överleva en hel 60 tvätt?? Hoppas hoppas!!!

L har sovit väldigt oroligt, vilket resulterar i extratrött mamma. Vi såg ett program på TV i går kväll där man HÖRDE vargar i bakgrunden, så det har hon drömt. Nu ligger 50% av familjen i hus nr 8 minus på sömnkontot.

Regnet öser ner så planen att göra färdigt häcken på framsudan har strukits.

L&Z badar för att vara rena inför ems tur till MorfarK & M.

L har även hunnit med ett konstverk på morgonkvisten...

Pyjamasen hon har på sig är storl 86-92.....

Lite bilder på Zs nya frilla.....


samma storl på Zs pyjamas....

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2009-06-08 00:11:35

Vad är det med Zigge han ser alldeles tagen ut ,annars är det kul med lite bilder på godingarna när vi inte träffats på några darhälsningar farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela