ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Alla dessa födelsedagar.....

Publicerad 2009-03-13 15:28:01 i Allmänt,

L har redan börjat planera sitt 5-års kalas. Det skulle vara drakar och prinsessor, eller kanske skulle hon ha det på Dansen, eller på en strand och bjuda 100 000 stycken, tankarna är många och jag hoppas jag kan styra in henne på något som funkar i verkligheten också... Annars har jag varit en sväng på stan för att leta TRE 5års presenter. Tre av grabbarna på Trollsländan har haft den goda smaken att slå i hop sina kalas så att det bli ett hejdundrande kalas i församlingshemmet nästa lördag. Maskerad skulle det visst vara och L har bestämt att hon väll visst ska vara ELEFANT, jo, jag tackar. Vad är det för fel på prinsessa? Det har hon ju kläder till....  Z 2-års dag närmar sig med storm steg. Funderar lite på vad vi ska ha att fika... Tårta måste det ju vara, men vad för sort. Finns det svart marsipan tro?

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2009-03-13 18:46:35

Hej tror inte det finn s svart marsipan då är den nog smutsig o det låter inte speciellt gott . Vill du ha något bakat annars får du komma med önskemål men tyvärr in te svart marsipan Ha det så bra allihop

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-13 23:33:44

Köp sockerpasta och färga svart!! Säg till om du vill ha hjälp! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela