ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Just det....

Publicerad 2009-03-16 15:02:15 i Allmänt,

hur kan jag glämma????  Helgen som gått har gått i Gnällandets tecken. Z har haft feber. Helt omotiverat! 38.9!! Både fredag och lördag. Ingen feber i går men dock lite gnällig och hängig på fmdagen. Piggnade på sig och i morses var han som vanligt.

Ingen dans för L i lördags. Trötta, arga och stressade gav vi oss in till staden och där slog det tvär stopp. Hon ville inte ens gå in i danslokalen. Det slutade med att jag lite fint frågade om det var OK att jag satt på golvet i salen och tittade på? För då skulle L vara med sa hon. Men det var hon inte! Hon satt i mitt knä hela tiden. Ett par gånger var hon på väg till de andra, men varje gång vände hon halvvägs och kom tillbaka till mig. Lessen och helt förkrossad! Inget var bra. Hon kunde inte dansa och ALLA andra var mycket duktigare än hon. Mycket frustrerande att hon inte lyssnade på att det inte stämde. En riktig svacka!!! Men nu är det ju kalas nästa lördag så då blir det ingen dans och lördagen efter det ska jag välja mina strider med omsorg+ att vi ska ha gott om tid på oss på morgonen. Mitt ledord ska vara: Harmoni! Om inte det hjälper så får hon väll hoppa av dansen.....

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-17 01:43:19

Skulle bara säga att me and i partyt är den 28/3 kl 11.00(ifall jag inte hinner få tag i dig innan, är i stockholm hela nästa vecka) Och som vanligt får du ta med dig annat folk som är sugna :D

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-18 13:59:11

OBS! Skrev fel datum är ju söndagen den 29:e! Kl.11.00

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela