ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

17 november 18.00!!!

Publicerad 2009-11-05 15:41:29 i Allmänt,

Som en ny människa. Bäbis ätit EN gång i natt. Vaknade i exlosionsstadiet...... Sedan sov vi tillsammans 11-13, efter dusch och bad. Så varmt och gottigt att snusa med en Bäbis. Annars har dagen varit lugn. Z lite lessen i morses, vet inte varför, han har sovit lugnt hela natten. Sa till fska att det ev var nått på G men de har inte ringt så det var nog inget då.... N är på väg hem lite tidigare för att hinna vara med på Drop In frukten de har med jämna mellanrum, det är jätte mysigt och barnen ser fram emot det.... När jag kom upp till Ls avd, hon vill känna sig stor och går nu alltid upp före när jag lämnar Z, var det nästan helt tyst. Nästan inga barn. Pratade med frökenA som sa att: -"Nej det är ingen sjuka som går, nästan alla barn har en ledig dag i dag.!" L tycker att hon är stor nog att gå SJÄLV till fska, men där satte jag ner foten med ett rungande NEJ!

Satt vid datorn i går och försökte få i väg pengar till Mums.se, för den rosa skjortan jag vill ha. Men pengarna vill inte i väg. Pratade flera gånger med en Elinor som sa att det kan ha med min bank att göra. Pratade med flera på bankens kundtjänst som sa att min bank-id tid gått ut. -"Skaffa ny ID så löser det sig." Men inte. Pengarna vill inte dras. Ringde igen till Mums för att prata med Elinor, hon var ledig idag så jag pratade med en annan trevlig människa som sa att skjortan är skickad och på väg. Elinor ringer mig i mon om hur den ska betalas. Det finns hopp för människosläktet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela