ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Fredag....

Publicerad 2009-10-02 17:41:53 i Allmänt,

Promenad till fska på morgonen, som vanligt. Strålande sol, helt underbart.... Bäbis sov gott i vagnen medans jag fixade i ordning lite, typ duschade och dammsög.... F-kassan ringde!!!! Kors i taket!!! Alla papper de behöver finns nu i deras dator klart för bedömning.... Bäbis vaknade och vi myste, läs Bäbis åt, i soffan en stund. När hon ätit klart och slocknat igen passade jag på att förbereda potatisen till middagen OCH baka en äpplekaka till ems FredagsFika med VännenA med sin BäbisA. De kom med jätte kassen fina kläder till Bäbis, tack tack TACK!!!! Fikade och pratade strunt i flera timmar. Fick ett jättebra tips om en bra dop-sida... När jag tittade runt på den hittade jag det här... http://www.dopguiden.se/gordetsjalv/husmorstips.html Kanske bra att ha....
Trevlig fika som vi måste göra om snart.... N ropar: Bäbis behöver mat!!! -Jag kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela