ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Majken....

Publicerad 2009-10-06 15:41:11 i Allmänt,

har fått konkurens.... Av Edith!!!! Z har just nu TVÅ favvo tjejer.

Idag är vi trötta jag och Bäbis. Inte mycket sovit i natt, inget skrik men mycket gnöl. Ville inte ha nappen, ville inte äta, inget passade mer än att bara ligga och gnöla på min mage. Så vi tog oss lite sovmorgon och gick inte upp förrän 7.30. Knytte- & Mulleväskan till Storknoddarna packade jag redan i går, och sedan tog vi faktiskt bilen till fska. Efter det åkte jag och Bäbis hem och åt/sov, så inte mycket gjort i dag. Ska gå upp och förbereda middag och hänga lite tvätt snart bara...

I går var jag och Bäbis på ÖppnaFska i stan, trevligt att komma ut och se lite folk. Iriterande att jag glömde BÅDE rabattlappen på underkläder och bröstpumpen som jag skulle lämna tillbaka bara, bara att åka hem utan uträttade ärenden. När jag svängde in på garageinfarten mötte jag rörmockaren som varit och instalerat vår golvvärme, äntligen, Halleleluja!!!! Den har jag väntat på....

Hoppade bara in och hämtade blöjor till Bäbis och åkte sedan vidare till ÖmmaModer som bjöd på lunch, stekt fisk, och lånade ut sin dator, tack!!!

Hem occh vända, banan, riskaka & vattenflaska, plockade upp Z i farten och åkte in till dansen. Prick 16.45 klev vi ner för trappan. Bra, BästaB var där med Mamma och LillasysterEdith. Z var riktigt med i går, dansade, var med och lekte med fallskärmen och sprang runt lite, det släpper mer och mer. Nu ska han inte bara sitta hos mig. Pratade lite med BästaBs mamma, en mycket trevlig liten människa, och så söt dessutom. Hon har just börjat sälja Me&I kläder så vi bokade in en datum, har den inte i huvudet men återkommer med mer info senare. Räknar kallt med att ni ställer upp vänner!!!!!

Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2009-10-06 17:19:54

Klart jag kommer om jag är ledig, men håller mig till min säljare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela