ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tröttis....

Publicerad 2009-10-08 15:45:22 i Allmänt,

Idag sover vi i kapp....

Fick ett riktigt psykbryt på mina två stora juveler i morses. De har börjat bli osams så det ryker hårtussar över skit saker. Vem som ska stänga vilken bildörr, att någon inte får titta på den andres vante, att den ene inte får hjälpa den andre med att hämta något eller vem som ska hämta en extra smörkniv..... Jag blir tokig!!!! Välj era fajter och ta de med värde!!!! Ta för Guds skull inte ALLA!!!!!

Det blev inte något riktigt Hejdåande då vi var nästan 30 min sena till fska och de andra barnen redan satt i samlingen. Fast det var mest jag som tyckte det var jobbigt, L sprang raka vägen in och satte sig på sin plats....

Bäbis och jag åkte hem. En snabb sväng med dammsugaren och ett bad, och sedan var det dax för mat. Vi kröp ner i sängen och myste, Bäbis åt och sedan somnade vi.... i 4 TIMMAR!!!!! Vaknade kl 14 av att Bäbis var hungrig igen.... Snacka om att sova i kapp. Just nu sover hon igen, som en liten boll i min famn.

Värken aningens bättre i dag, värme och vila hjälper. Fast värme har det inte blivit så mycket av sedan igår kväll då jag eldade upp vetekudden......

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-10-09 07:39:08

Hihi är det inte bättre att elda med ved??? Finns massor i Floby =) !!

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-09 16:13:11

Vad hände då eftersom du eldade upp den??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela