ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vad är det för en dag???

Publicerad 2009-10-07 12:29:47 i Allmänt,

Är det en vanlig dag??? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Bäbis födelsedag, hurra hurra hurra!!!!
Dattara!!!! 5 veckor!!!!!Det firar vi med snor och en släng ont i magen, och så här ser vi ut....



och lite i svartvitt...




Efter en hyffsat lugn natt är vi något bättre utvilade. Dagen blir dock lugn, ev en tur in till staden för proviantering, men inget bestämt i nuläget. Inte någon promenad i dag heller pga ont i höften. Trodde ju inte att jag kunde ha ondare än vad jag hade när jag var gravid, men jag hade visst fel. Nu är det en annan sorts värk som inte värktabletterna jag kan äta tar, vila och värme är det som hjälper bäst just nu. Så det bli mycket bara sitta i soffan och gosa med Bäbis, hon har börjat le GullGrodan. Inte bara sådanadär ont-i-magen-leenden, utan riktiga. Mitt mamma-hjärta svämmar över....

Nu har Bäbis ätit färdigt och min mage börjar knorra: lunch!!!!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-10-08 00:15:23

Jag tyckte riktiga leendet fanns redan ilördags men det är ju bara så sött alltihop,hela lilla hon , ja även de andra gullegrisarna är ju helt underbara iallafall när vi träffar dom. Skulle gärna ha er här ännu oftare, men det är väl fler som vill träffa er kan jag tro.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela