ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

BVC....

Publicerad 2009-09-22 18:10:34 i Allmänt,

har jag och Lillknoddan varit på idag. 2630!!!! Inget fel på Mammamaten här inte. Just nu äter hon för tredje gången på lika många timmar och jag bloggar med vänster han endast.... En syn!!!

N & Storknoddarna har varit på Mulle resp Knytte på fm. stackarna höll på att både regna och blåsa bort.

På em var det ju tänkt att 33% av FamiljenT skulle komma på lek och Bäbis titt, men det blev framflyttat då de drabbats av stora hostan, Tackar för omtänksamheten, det är inget vi behöver just nu. Så efter lunch tog jag, Z ocg BäbisA oss den sedvanliga tuppluren. Något lång lur på 2 timmar. BäbisA var helt slut efter BVC, inget tar på krafterna som att vägas och mätas. Vi får se hur det går med sovandet till kvällen.....

Nu börjar jag få kramp i handen, återkommer när Bäbis ätit färdigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela