ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Lugn dag....

Publicerad 2010-04-28 15:30:34 i Allmänt,

Hade fin besök av ÖmmaModere på fm och som vanligt hände det lite, det röjdes och sorterades bland Bäbis kläder, Ls rum röjdes av och lite annat små plock. Kaffe dracks och saker avhandlades.

När N kom hem kastade jag mig in till stan för snabb-handling. Då det går magsjuka på byn vill jag har både Verum, som ju faktiskt är laktosfri, och Proviva hemma. Blev även två flaskor Cola och lite såpbubblor med.

Em har jag och Bäbis tillbringat i soffan, sovit och slöat.

Hade tanken om att vi skulle gått till fska i morses då knät är så gott som smärtfritt, fast jag har lite inflam. kvar i axeln, så vi väntar lite med vagn promenader, hoppashoppas på att vi kan gå kanske nästa v. Z ser fram emot att få cykla till fska. Jag lovade ju det i höstas, att han skulle få cykla när han fyllt 3, och det har han ju gjort nu, LillKnodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela