ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Slött & slappt....

Publicerad 2010-04-18 19:58:40 i Allmänt,

Har egentligen inte gjort nått förutom att vikt ett berg med tvätt, följt L till kalas & hämtat henne. Fick sällskap av Z som tog tre-hjulingen, jag fick snällt gå... Gudars vad det blåste!!!

Annars har vi inte gjort mycke, ett litet grädd-krig utbröt dock i köket efter fikan på em, obligatoriska dusch och städ efterföljde...

Vi har även gjort ett litet filmklipp med ett hopp-rekord som har skickats till RekordByron på SVT.

Bäbis haft en något bättre dag i dag än igår, fast hon är inte riktigt på topp. Väntar med spänning på vad som händer.

Ställer kl en kvart tidigare i mon för att gå upp och fixa Mulle-fika till L som drar till skogs i mon, brukar alltid vara lite svårt att få i väg henne när det är Mulle. Vet inte varför för när hon pratar om det på em har hon alltid väldigt roligt säger hon......

Planen är att jag och Bäbis ska in till ÖppnaFska på fm, beror lite på om jag orkar, ruskigt ont i AXELN???? idag. Inget märkligt alls egentligen eftersom det bara är höger jag bär Bäbis med och det är höger som belastas mer när jag går med barnvagnen.... Muskelfästesinflammation sa de när Z var bäbis, det går över.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela