ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Jag är bjuden på fäääääst,Jag är bjuden på fäääääst,Jag är bjuden på fäääääst!!!!

Publicerad 2010-02-19 14:20:13 i Allmänt,

Tack Sötaste E för att du bjuder mig på Din-Vän Es 30 års fest. Vill bara säga:Jag är bjuden på fäääääst,Jag är bjuden på fäääääst,Jag är bjuden på fäääääst!!!! och visst, jag kommer!!!!

Snor: lite bättre!
Hosta: konstant!
Ont i ryggen: konstant!

Har sovit ett par timmar med Bäbis, skottat snö, Ja, det snöar igen! och duschat. N varit inne hos sjukgym. och fått ett snajsit stödbälte.

Snorsugen som inhandlades testades även igår. Vi höll på att kräkas både jag och mannen, det var det äckligaste på länge..... Tyckte inte att det hjälpte heller.

Nu ska jag göra som spåkulan sa: Gå och ringa en gammal vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela